بيوگرافي الهه حصاري

بيوگرافي خوانندگان و بازيگران ايراني و خارجي را در اين سايت مشاهده نماييد

بيوگرافي الهه حصاري

۲,۴۲۴ بازديد

بيوگرافي الهه حصاري را به صورت كامل در اينجا مطالعه نماييد

الهه حصاري (متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۲ تهران) بازيگر جوان ايراني است.

زمينه فعاليت : سينما

تولد : ۱۸ مرداد ۱۳۶۲

قزوين

مليت : ايراني

پيشه : بازيگر

سال‌هاي فعاليت : ۱۳۸۶ – تاكنون

الهه حصاري متأهل و داراي ليسانس تربيت بدني است. وي در دوره دبيرستان در گروه‌هاي تئاتر دبيرستان شركت داشته و دوره كلاسهاي بازيگري مؤسسه فرهنگي هنري چهره‌هاي ماندگار را با كسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولين حضور او در سينما در سال ۱۳۸۶ با بازي در فيلم «نطفه شوم» بود. وي علاوه بر بازيگري مربي باشگاه ورزشي نيز مي‌باشد.

فيلم سينمايي

نقش نگار (۱۳۹۲)
قاعده تصادف (بهنام بهزادي، ۱۳۹۱)
شماره بيست قطعه بيست رديف بيست (۱۳۹۰)
انتهاي خيابان هشتم (عليرضا اميني، ۱۳۹۰)
آزاد راه (عباس رافعي، ۱۳۹۰)
بيتا بي بيتا (مهرداد فريد، ۱۳۹۰)
زنان ونوسي، مردان مريخي (كاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)
زن‌ها شگفت انگيزند (مهرداد فريد، ۱۳۸۹)
عروسك (ابراهيم وحيدزاده، ۱۳۸۸)
تاكسي نارنجي (ابراهيم وحيدزاده، ۱۳۸۷)
نطفه شوم (كريم آتشي، ۱۳۸۶)

پخش خانگي

شوخي كردم (مهران مديري، ۱۳۹۲)
قلب يخي سري سوم (۱۳۹۲)

مصاحبه با الهه حصاري

- چگونه وارد عرصه بازيگري شديد؟

الهه حصاري: عشق اصلي من ورزش است همچنين تحصيلات آكادميك من هم تربيت بدني است اما هرگاه فيلمي تماشا مي‌كردم كه از بازي بازيگرش لذت مي‌بردم با خودم مي‌گفتم كه اي كاش اين نقش را من بازي مي‌كردم. با موافقت و همراهي همسرم در كلاس‌هاي بازيگري ثبت نام كردم و يكسال و نيم دوره‌هاي بازيگري را در كنار ابراهيم وحيدزاده گذراندم و تمام اتفاقاتي كه دوست داشتم در كلاس‌هاي بازيگري براي من رخ داد.

- كلاس‌هاي بازيگري تا چه‌ اندازه به شما كمك كرد؟

الهه حصاري: مي‌توان به جرات گفت آنچه كه در كلاس‌ها تدريس مي‌شد را در كار عملي مشاهده كردم و توانستم از آموزه‌هاي كلاس در هنگام فيلمبرداري استفاده كرده تا راحت‌تر نقشم را بازي كنم.

- چطور براي نقش گندم در فيلم “عروسك” انتخاب شديد؟

الهه حصاري: پيش از بازي در فيلم “عروسك” ساخته ابراهيم وحيدزاده نقش كوتاهي را در فيلم “تاكسي نارنجي” بازي كرده بودم و با شناختي كه آقاي وحيدزاده از من داشتند. نقش گندم را در فيلم “عروسك” به من پيشنهاد دادند و گفتند گندم همان الهه است با همان خصوصيات به طوري كه لازم نيست براي ايفاي اين نقش بازي كني، كافي است كه در فيلم تنها خودت باشي.

- از چه لحاظ شخصيت گندم همان الهه حصاري است؟

الهه حصاري: گندم دختر شيطون و شري است كه در عين دارا بودن اين خصوصيات بسيار ساده و زودباور است، گندم به شدت عاشق است به طوري كه اگر طرف مقابلش كار اشتباهي انجام دهد به دليل سادگي، بچگي و عاشق بودن مي‌تواند به راحتي او را ببخشد و ماجرا را فراموش كند.

- داستان گندم چيست؟

الهه حصاري: گندم دختر ۱۹ ساله‌اي است كه به تازگي به تهران آمده و در خوابگاه دانشجويي زندگي مي‌كند كه با حسام نواب صفوي آشنا مي‌شود و ماجراهايي برايش اتفاق مي‌افتد.

- بازي در “عروسك” را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

الهه حصاري: به اعتقاد من كار هر پروژه‌اي مي‌تواند كلاس بازيگري باشد به‌طوري كه از تمام افراد گروه براي ارايه بازي بهتر مي‌تواني مطالب زيادي را فرا بگيري، در اين فيلم حسام نواب صفوي به دليل تجربه بازيگري كه داشت خيلي به من كمك كرد تا بتوانم بازي بهتري ارايه دهم به طوري كه در برخورد اول انتظار برخورد منفي داشتم اما خوشبختانه آن چنان آرامشي به من دادند كه راه بازيگري در اين فيلم براي من هموار شد.

- آيا علاقه‌مند به بازي در تلويزيون هم هستيد؟

الهه حصاري: من عاشق پرده سينما هستم و با وجود اينكه حضور در تلويزيون شهرت بيشتري را در پي دارد اما ترجيح مي‌دهم كار بازيگري را در سينما ادامه دهم.

- سخن آخر؟

الهه حصاري: شانس بزرگي كه براي شروع بازيگري آوردم اين بود كه كارم را با گروهي شروع كردم كه شرايط كار در آن بسيار مساعد بود و من از اين لحاظ بسيار خوش شانس بودم.

عكس الهه حصاري

الهه حصاري

زندگينامه الهه حصاري

الهه حصاري

عكسهاي جديد الهه حصاري بازيگر ايراني

الهه حصاري

آرشيو تصاوير ديدني الهه حصاري بازيگر

الهه حصاري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.